fredag 14 oktober 2011

Ett fantastiskt minne

Jag hade n�stan aldrig kollat p� fotboll n�r jag best�mde mig f�r att k�pa en fotbollsresa i present till min man, till det fantastiska Camp Nou i Spanien! Det var El Clasico som g�llde, s� jag b�rjade kika p� fotbollsresor i god tid f�r att vara s�ker p� att vi skulle f� en bra plats p� l�ktaren och ett bra boende, f�r det kunde man ocks� v�lja med om man valde ett paket. I och med att jag k�nde att det var mest bekv�mt s� gjorde jag det, och det blev jag riktigt n�jd med d� det hotell som vi bodde p� var riktigt fint och �nd� prisv�rt! Matchen i sig kan man inte j�mf�ra med n�got annat, fr�n �vre l�ngsida nj�t vi av en match i �kta katalansk anda, n�got som jag inte kan j�mf�ra med n�got annat som jag har varit med om. Det var helt fantastiskt d�r!

Source: http://alltonline.se/?p=127

billigt vandrarhem stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar